martes, 4 de enero de 2005

Fantàstic!

Aquestes lletres han d'anar aquí, al mòn fantàstic... estic escrivint amb el regal que m'ha portat el meu rei mag, el rei Gaspar.

M'he quedat de pasta de moniato quan l'he vist, no tenia ni idea de que existíen coses així. Ara entenc quan em va dir un día que tenia un teclat silenciós! jajajajjjaaaaaaaaaaaaaaa i tan silenciós, i ben extrany.

Quan he obert el paquet m'ha semblat una faixa! apa que m'he quedat ben intrigada, fins que no l'he tret de la caixa no m'he adonat d'el que era....

No he pogut resistir la temptacio d'esperarme per obrir-lo i en el parking del super, al cotxe, l'he obert... i quan he arribat a casa l'he instal.lat i les primeres lletres que he escit han sigut per a ell.

I l'estona qu'hem passat junts? pot ser tan bonic un troset de terra, pedres i herbetes mirant el mar, amb el seu cap recolzat al meu pit, poder agafar-lo abraçar-lo, acariciar-lo i xerrar tranquil.lament?

Avui l'escoltava amb molta atenció, m'haguès agradat tenir una gravadora... quan parla ho fa dibuixant les paraules, les situcions, sempre troba la paraula justa per descriure alló que explica...es tan ric el seu vocabulari que m'enriqueixo jo...

Si tinguès una gravadora..m'enduria la seva veu... i l'escoltaría i escoltaria i m'adormiría escoltant-lo.

M'acaban de cridar per anar a sopar i no he pogut parlar amb ell.

li deixaré el meu petó aquí.


No hay comentarios: